Travel Office

Още по темата: Изработка на резервационна система | Central Admin | Travel Admin | Изработка на туристически уеб сайт | Проверка на резервация с Reservation Check


Какво е Travel Office?

Travel Office е резервационна система, която предоставя възможност на туристическата агенция да въвежда структурирани бази данни с клиенти и фирми, да въвежда резервации, да следи статус на текущи резервации, да издава документи (договор, ваучер, фактура).

Систематизирани данни: Край на излишното губене на време в търсене на някой документ - всичко е систематизирано и удобно за ползване

Достъпна където и да се намирате: Системата е уеб базирана, достатъчен е само интернет достъп, потребителско име и парола. Вашият офис е винаги с вас и е на ваше разположение по всяко време и то цялата ви база данни, резервации и фирмени документи

Ефективно обслужване за вашите клиенти: Единствено въведете на данните на клиента и данните за резервация. Договорът, ваучерът и фактурата са автоматично попълнени.
Всичко това създава изключително улеснение за офис работата на всяка туристическа фирма.



Функционалности на Travel Office Basic

Резервации
Възможност за директна резервация по оферта от сайта, към който е интегриран Travel Office. Възможност за въвеждане на неограничен брой резервации в системата.
Данните за офертата (дата на отпътуване, хотели по програмата с цени, видове стаи) се зареждат автоматично в Travel Office.
Бързо и лесно попълване на стъпките по резервацията, както и издаване на необходимите документи за пътуването.
Удобство при работата с вече създадена резервация - отразяване на необходими промени - промяна в данните на клиентите, въвеждане на плащане към резервация, добавяне на следващо плащане, автоматично изчислява оставащата дължима сума.

Организирани данни
Всяка резервация може да съдържа: код на оферта, заглавие/дестинация, продължителност, транспорт, хотел, тип настаняване, дата на отпътуване/настаняване, брой туристи (възрастни и деца), крайна цена, депозит, статус на резервация. Услуги по резервацията (пакетни оферти, настаняване, допълнителни услуги). Възможност за проследяване на статус резервации /на запитване, потвърдена, платена, с депозит, анулирана/.Търсене на резервация по име на оферта, дата на отпътуване, име на клиент и номер на резервация. Бележки към всяка резервация.

Плащания
Възможност за добавяне на допълнителни услуги към всяка резервация и автоматично изчисляване на крайната дължима сума от клиента.
Добавяне на плащания към всяка резервация. Възможност за издаване на фактура. Управление на стойността на необходимия депозит.
Управление на крайната дата за плащане.


Издаване на електронни документи

Генериране на шаблонни документи - договор, ваучер, фактура

Договор
Договорът се генерира с предварително зададени общи условия на фирмата, лого на фирмата, полета за попълване, автоматично се генерира номер на договор и се визуализират въведените данни по резервацията /за клиент, дестинация, дати, дължими суми/, възможност за нанасяне на корекции след автоматичното попълване, възможност за принтиране и архивиране

Ваучер
Стандартен, автоматично генерира номер, както и въведените данни за клиент и данните по резервацията, възможност за нанасяне на корекции след автоматичното попълване, възможност за принтиране и архивиране.

Фактура
Стандартна, оригинал и копие, автоматично генерира номер, както и въведените данни за клиент и данните по резервацията, автоматично генерира сума, възможност за нанасяне на корекции след автоматичното попълване, възможност за принтиране и архивиране.


Други видове документи, подходящи за интеграция
  • Приходен ордер
  • Разходен ордер
  • Проформа фактура
  • Бланка резервация
  • Списък на група
  • Списък на група за мед. застраховка
  • Списък на група по стаи rooming list
  • Списък на група за граница


Модул Клиенти
  • възможност за редакция - добавяне, изтриване или промяна в данните на всеки клиент
  • всеки клиент / турист с направена резервация се запаметява в база данни клиенти
  • данните от този модул може да се използват при генериране на нови резервации
  • възможни данни за въвеждане за всеки клиент: трите имена на кирилица и латиница, ЕГН, лична карта №, дата на издаване, дата на валидност, Паспорт №), дата на издаване, дата на валидност, място на издаване, е-mail, мобилен телефон, стационарен телефон, служебен телефон, град, адрес;



Модул Agent Login (Вход за агенти)
Модул Agent Login дава възможност на вашите агенти да правят резервации директно във вашия Travel Office
  • Възможност за следене на резервациите, направени от всeки агент
  • Възможност за редакция - добавяне, изтриване или промяна в данните на агент / фирма
  • Данни към всеки агент - наименование, номер и вид (ТА, ТО) на лиценз, БУЛСТАТ, МОЛ, адрес на регистрация, адрес за кореспонденция, град, държава, координати (телефон, мобилен телефон, email, пощенски адрес), лице за контакт

Всеки агент получава достъп до системата с уникално потребителско име и парола. Агентът има следните възможности:
  • Възможност за резервации по конкретна оферта
  • Възможност за анулации на вече направени резервации
  • Възможност за коригиране на данни по вече направени резервации
  • Доспът до информация за специални оферти
  • Достъп за информация в контингент на хотели
  • Достъп до информация за налични места в превозно средство
  • Възможност за принтиране на електронни документи – договор, проформа фактура, ваучер



Допълнителни услуги
  • Въможност за изработка на документи по шаблон, подаден от клиента
  • Допълнителни функционалности към Travel Office Basic



За повече информация относно нашите продукти и услуги - може да ни изпратите запитване или да се свържете с нас.
Вашите данни
Относно:
Име*:
E-mail*:
Телефон*:
Детайли по запитването*
Съгласен съм с общите условия
Полетата със * са задължителни.